1503922.jpg

Tässä kaksi uutista, mitkä OceanUp ilmoitti sivuillaan liittyen Mileyyn ja Emilyyn.

Miley sai Emily Osmentin poikaystävän itkemään
Vasta pari kuukautta sitten Emily Osment kertoi, että hänellä on huonoa tuuria poikien kanssa ja nyt hän on eronnut poikaystävästään. Miley oli saanut pojan itkemään. Emily kertoi asiasta näin J-14:lle:
"Minä pidin poikaystävästäni paljon. Me aloimme riitelemään, enkä pysty muistamaan miten se alkoi. Mutta poikaystäväni sanoi jotain pahaa ja Miley soitti hänelle ja alkoi huutaa hänelle. Miley sai pojan itkemään!"

Emily Osment: "Minä pelastin Mileyn hengen!"
Jonkin aikaa sitten J-14 haastatteli Emilyä ja hän möläytti: "Minä pelastin Mileyn hengen!" Tässä on mehukas tarina, kuinka Emily pelasti Mileyn hänen draama elämästä. Emily kertoi, kun Miley iski päänsä luokan pulpettiin:
"Miley kysyi minulta, miltä hän näyttää ja minä sanoin: "Meidän pitää viedä sinut sairaalaan!"" Miley ei halunnut kertoa kellekään, mutta Emily kertoi Mileyn äidille Tishille! "Miley tarvitsi neljä tikkiä ja hän sanoi minulle: "Sinä pelästit henkeni!"

Miss Mileylla on uusia avatareja, jotka minä (Akari) olen tehnyt. Käy katsomassa ne täältä. Voit lahjoittaa meille oma tekemiäsi avatareja, blendejä, taustakuvia ym. Otamme niitä vastaan! Ilmoittakaa niistä sähköpostiimme.