Näyttelijä Jamie Lee Curtis kommentoi Mileyn "kuvaskandaalia": Milloin nämä nuoret ihmiset pukeutuvat awardshown punaiselle matolle ja emmekö me kaikki kommentoi kuinka kauniilta, upeilta ja aikuistuneilta he näyttävät heidän olkaimettomissa mekoissaan ja korkokengissään ja laitetuissa hiuksissaan? Mikään näistä ei ole uutta. Mikään näistä ei pitäisi olla uutisissa. Mutta se on uutisissa, koska se on bisnestä. Se kaikki on bisnestä. Sitä kutsutaan Show Bisnekseksi. Show kuiluileen! Minä kutsun sitä show-off bisnekseksi. Sinä heität lapsen bisneksen kitaan ja heidät tulevat syödyiksi. Tiedän kuinka Miley tuntee. Olin myös vähän hämmentynyt äskeisestä yläosattomuusskandaalistani ja seuraavista jutuistani, mutta olen aikuinen nainen. Suojelen itseni kuvausten aikana ja minä voin tulistua.  Minä vain toivon, että hänen valvojat/huoltajat suojaisivat häntä.


Lue englanniksi koko posti
HuffingtonPost.com.