Suomennettu täältä

elfyrules kysyy: Mikä on lempilaulusi minkä olet laulanut ja laulu jota et laulanut?
Miley Cyrus sanoo: 'See You Again' on suosikkini jonka olen laulanut ja 'I Will Always Love You' esittänyt Dolly Parton on se jota en ole laulanut!

Roxi918 kysyy: Hei Miley, miltä tuntuu kun olet lavalla vetämässä keikkaa, kun kaikki sinun fanisi huutavat sinun takiasi?
Miley Cyrus sanoo: Se on todella jännittävää ja todellinen kiire! Tunnen itseni enemmän levottomaksi kuin hermostuneeksi :)

billythebunny kysyy: Hei Miley, Rakastan töitäsi ja ajattelen sinut roolimallina. Ihmettelin, että onko se rankkaa sanoa hyvästit perheellesi kun sinun pitää mennä kiertueelle? Ikävöitkö heitä? Love Hannah xx
Miley Cyrus sanoo: Kyllä, mutta otan äitini mukaani ja myös videochattaily auttaa paljon, joten voin pitää sen yllä perheeni kanssa kun olen poissakin.

thegirl2000 kysyy: Hei (s)miley!!! Oletko suunnittelilla tehdä muita jaksoja Hannah Montanaa? ja kuinka sinä et naura kun sanot jotakin hauskaa jaksossa?
Miley Cyrus sanoo: En tee muita jaksoja Hannah Montanaa, se on 3. tuotantokausi. Sinä totut sanomaan vuorosanat uusiksi ja uusiksi taas kunnes et enää löydä siitä hauskuutta!

Myselffan kysyy: Hei Miley, halusin kysyä jos et olisi laulaja/näyttelijä, mikä sinä haluaisit olla? Pliis vastaa
Miley Cyrus sanoo: Haluaisin olla hienon muodin valokuvaaja ja tehdä maisemakuvia. Valokuvaus on harrastukseni!

Chewitcoco kysyy: Miltä sinusta tuntuu kävellä kauppaan ja nähdä itsesi printattuna vaateeseen?
Miley Cyrus sanoo: Se tuntuu oudolta, mutta se olisi vielä oudompaa jos ostaisin sellaisen!

NessieTwilight sanoo: Hei Miley. Toivottavasti nautit Iso-Britanniasta! Olen 15 ja laulaja/laulunkirjoittaja, mitä vinkkejä antaisit minulle kokeillakseni ja päästäkseni musiikkialalle?
Miley Cyrus sanoo: Harjoittele niin paljon kuin mahdollista kunnes olet valmis elämään unelmaasi, mutta varmista että olet valmistaunut ensin... :>

xLUCYx36 kysyy: Hei Miley. Kuinka voit? Jos sinun pitäisi asua autiosaarella, mitkä kolme asiaa ottaisit mukaasi?
Miley Cyrus sanoo: Ottaisin mukaan koirani, tietokoneeni ja raamattuni.

mizzk4t kysyy: Hei Miley, minusta olet paras laulamaan! Minun ystäväni ajattelevat että olen hyvä laulamisessa kuten sinä! Ihmettelin, mikä on sinun lempi asusi jota pidät lavalla? Rakkaudella Katya
Miley Cyrus sanoo: Minä puen aina mustaa tai valkoista joten varmistan ettei minulla ole värejä, koska se on look josta minut tunnistaa. Myös, tavaa aina äidilleni sanan 'äiti' (englanniksi siis mom) amerikkalaisella tavalla :D

k8ecool kysyy: Mistä sait idean '7 Things'-lauluusi?
Miley Cyrus sanoo: Lopetin sen kirjoittamisen siskoni kanssa ja se päätyi olemaan hidas laulu... Se on yhdestä ex-ystävätäni.

elnajonass kysyy: Hei Miley. Jos saisit tehdä dueton kenen tahansa laulajan kanssa, kuollut tai elävä, kuka se olisi ja miksi?
Miley Cyrus sanoo: Haluisin tehdä sen Killersin kanssa, koska he ovat lempibändini kaiken aikaa. Brandon Flowers on söpö! ;)

cheekymonkeyontherun kysyy: oletko ikinä nolostunut Hannah Montanan kuvauksissa????
Miley Cyrus sanoo: Kyllä, olen! Matkustin monet kerrat samalla tehden minun hulluja temppujani, joten se on tosi nolostuttavaa! Olen itseasiassa halkaissut pääni auki vahingossa valitettavasti...

werewolf_girl25 kysyy: kannatatko taidetta vai tiedettä?
Miley Cyrus sanoo: Kannatan taidetta koska mielestäni se on missä voit olla suurimman osan ajasta vapaa ja siinä ei ole sääntöjä.

lightingno kysyy: Hei Miley, kuinka voit? Minulla on kysymys sinulle, jos olisit supersankari mitä supervoimia sinulla olisi?
Miley Cyrus sanoo: Minulla olisi näkymättömyys joten voisin vakoilla kaikkia ja supernimeni voisi olla Super Miley! Minulla olisi metallinen jumpperi ja paljon glitteriä. :D

scoobydoo2006 kysyy: Hei. Mikä on lempikenkäsi ja jos voisit olla kuka vain yhden päivän kuka olisit ja miksi? Kiitos!
Miley Cyrus sanoo: Lempikenkäni on tennarit ja voisin olla presidentti, koska voisin päättää kaikki säännöt. Tekisin paljon rahaa ja antaisin sitä kaikille jotta meillä kaikilla voisi olla shoppailupäivä! 8)

brightcelebbubbles kysyy: Hei Miley. MIltä sinusta tuntuu näytellä isäsi kanssa Hannah Montanassa?
Miley Cyrus sanoo: Riippuu siitä onko minulla hyvä päivä vai ei, mutta yleensä meillä on tosi hauskaa. Olen työskennellyt veljeni kansssa musiikkivideossa myös ja se oli todella hauskaa.. mutta oli outoa, että isoveljeni oli pomo!

silversparklesx kysyy: Hei Miley. Rakastan ohjelmaasi ja ole kiltti ja vastaa kysymykseeni! Pidätkö yhtään meidän suositusta brittiläisestä tiskistä esim. kalasta ja ranskalaisista perunoista, jos pidät niin mistä?
Miley Cyrus sanoo: Rakastan kalaa ja ranskalaisia, minun lempparini! Laitan ketsuppia päälle...

rainingsmokey kysyy: Hei Miley Cyrus, tässä on minun kaksi kysymystäni. Milloin aloitit laulamisen ja onko sinulla koskaan ollut lemmikkiä?
Miley Cyrus sanoo: Isäni sanoo minun aloittaneeni laulamisen ennen kuin pystyin puhumaan, mutta kuten tuo ei ole järkeen käyvää, olin luultavasti 7 tai 8... Minulla on ollut aivan liikaa lemmikkejä - Minulla on 5 koiraa, 10 lintua, paljon kanoja... :DD

mileycyrusobsessive kysyy: Hei Miley olen, ISO fanisi! Kysymykseni on; mikä oli inspiraatiosi kun kirjoitit Breakoutin? Lola x
Miley Cyrus sanoo: En itseasiassa kirjoittanut 'Break Out':ia mutta se oli uskomaton yksi julkistetuista Miley Cyrusina ensikertaa Hannah Montanan sijaan.
I didn't actually write 'Break Out' but it was a brilliant one to release as Miley Cyrus for the first time instead of Hannah Montana.

rugbylad2k8 kysyy: Tämä oli koululehdessä joten voitko vastata tähän kysymykseen: Oliko isäsi se, joka sai sinut laulamaan/esiintymään? Oh, vielä toinen, Mikä on lempijaksosi Hannah Montanaa? Kiitos
Miley Cyrus sanoo: Halusin esiintyä ammattimaisesti, mutta isäni ei itseasiassa halunnut minun ensiksi... Hän kannustaa minua nyt tietysti. Lempijaksoni on se missä minä saan deitiksi 11-vuotiaan luullen että hän on valmistumassa ja viimeistelemässä lukiota, mutta hän ei ole! Ha ha!

Juzzy.x[Mwahaha.] kysyy: *suu tippuu auki* Okei... mistä aloittaa... HEI MILEY! En ole hyvä miettimään kysymyksiä, mutta veljelläni on kysymys, joka oli Ashleyn ja Zac Efronin chatissä... Pidätkö juustosta?
Miley Cyrus sanoo: Kyllä se on yksi suosikeistani, Pidän juustosta! Pidän Briestä( Pehmeä, mieto ranskanjuusto, joka on tehty lehmänmaidosta) todella paljon! Paljon kiitoksia chattailystä kanssani ja toivon saada nähdä teidät Lontoossa pian! :)