Oceanup uutisoi eräässä uutisessa siitä, mitä Miley on erijutuista todennut ja laitan sen nyt tähän ;)

Meikki, jota ilman ei voi olla: "Minulla on monia suosikkeja kauneustuotteissa. Asia, joka minulla on aina pakko olla mukana on poskipuna, koska ajattelen, että se vain saa sinut kiiltämään. Joten, millään ei ole väliä, sillä minä heitän sen aina mukaani. Oma suosikkini on Benefitin tekemä, koska ne näyttävät todella kirkkailta, nuorilta ja näteiltä."

Musiikin kirjoittamisesta:  "Kirjoitan elämän kokemuksista, jokainen asia pojista kirjoihin joita luen, inspiroivat minua. Joku sanoo jotakin ja minä ajattelen; tuohan on hyvä nimi laululle. Otan vain vähän kaikkea."

Rentoutumisen ajasta: "Kun minulla on vapaa-aikaa, tykkään hengata ulkona ystävieni kanssa ja mennä Coffee Beaniin ja jutella.  Siitä asti kun viihdytän koko päivän.. se on työni.. En edes halua tuntea tekeväni niin. Vain istuminen ja relaaminen on kivaa."

Ulkonaliikkumiskiellosta: "Se ei ole kuten äitini jotain piintynyttä harjoituskersanttia (?). Minun vanhempani eivät vain anna minun tavallaan tehdä minun juttujani ja isäni on kuten; 'Voit hengata ennen kuin kenen tahansa ihmisen kanssa haluat'. mutta se on kuten, en voi pettää heidän luottamustaan. Minun pitää tehdä asioitani, jota he haluavat minun tekevän, koska muuten siitä tulee ongelma ja aloitat pettämään luottamusta. Ja sitten luulen, että menetät kaiken, jos hävität luottamuksesi jonkun kanssa."

Faneista: "Syy miksi teen showtani on, koska haluan saada ihmiset nauramaan, haluan saada heidät hymyilemään. En halua olla kritisoitu. Sitä en ikinä halua. Ihmiset yrittävät sanoa, että olen kissamainen, mutta minä todella rakastan ihmisiä ja siksi teen mitä teen. Minä vilpittömästi rakastan fanejani, minä vilpittömästi rakastan ihmisiä joille työskentelen ja haluan heille todella parasta."


PS: Nyt siis suljen navigaation ja remppaan lähes kaiken sisällön. Suuria muutoksia ei ole luvassa. Sisältö tulee näkyviin vasta ensiviikon alussa.