Miley ja hänen perheensä olivat eilen Sunnuntaina (16.3.08) menossa kirkkoon aamusta ja kävivät ostamassa kanin, nimeltään Jack. (Jack on valkoharmaa) Ja myöhemmin he olivat ostoksilla Tusossa ja kahvilla.
Katso kaikki kuvat tästä!

1385293.jpg  1385297.jpg

Dolly Parton vihjaili, että hänen nuori kummityttö olisi seuraava Elvis Presley! Dolly on yllättynyt, mitä 15-vuotias tyttö on saanut aikaan. Hän kertoi AOL Musicille: "Pieni Miley Cyrus... hän on kuin pieni Elvis! Lapset rakastavat häntä, koska hän on Hannah Montana, mutta he eivät käsitä, että hän on siten mahtava laulaja ja lauluntekijä. Hän kirjoittaa kappaleita vaikka hän olisi 40-vuotias! Tosi paksua."

Miley on tarjonnut ContactMusicin The Things They Say seuraa:
"Viihdytän ja minulla on tahto siihen elämässäni. Tahdon, että vaikutus on näkyy koko maailmassa."
Hannah Montana tähti Miley Cyrus on teräksinen päättäväisyys tulla kansanväliseksi supertähdeksi.

Miley on paljastanut, että hän tiesi aiemmin jo Jamie Lynn Spearsin olevan raskaana. Lue lisää!

Miley Cyrus on merkinnyt pop-punk rokkarin Nick Jonasin hänen ritariksi kiiltävässä haarniskassa - aiemmin Nick auttoi Mileya taisteluissa poikki hänen elämää. Viime vuonna Hannah Montana-sansaation aikana saatiin kamala uutinen hänen parhaan kaverin kuolemasta, kun tämä oli 13-vuotias. Hän oli saanut cystic fibroosin. Mileyn oli kykenemätöntä maksamaan hänen kunnioituksia, koska hän oli jumissa U.S.:n kiertueella. 15-vuotias kuvaa sitä aikaa, kun hänellä oli rankkaa, ilmoittaa särkyä hänen "hullusta" lähdöstä, mutta hän vakuuttaa, että Jonas Brothers-tähtien viisas sanoitus sai hänen toipumaan.
Miley - Kuka osasi kumoten väittää, että hän olisi salaisesti seurustellut 15-vuotiaan Jonas Brothers-tähden kanssa sanoi: "Viime vuonna olen kadottanut yhden minun läheisen ystävän cystic fibrosiin. Hän oli 13-vuotias, kun hän kuoli. Ja kun oli poismenon aika minä olin kiertueella, enkä voinut palata kotiin milloin se tapahtui. Olin vähän menossa hulluksi. En pystynyt ymmärtämään miksi se tapahtui ja olin tosi järkyttynyt. Olin kiertueella Jonas Brothersin kanssa ja Nick sanoi: "I had to pull myself together" ja hän oli oikeassa, koska olin tulossa hulluksi."