Heyyy! Tattadadaadadaa! Mileyn uusi "Breakout" tulee Amerikan kauppoihin tänään, cdon.comiin muutama kuukausi jäljessä varmaan...? Nooo, mutta sillävälin me täällä pohjoisessa asuvat voimme vain ihastella 30s pätkiä lauluista Amazonista.

Miley Cyrus on MTV's Total Request Live
Miley Cyrus performing 'Bottom Of The Ocean' on Good Morning America


Miley Cyrus ei usko, että Selena Gomezista tai Demi Lovatosta tulisi seuraava Miley. 15-vuotias Hannah Montana tähti kertoo Extralle "En usko, että jossain voisi olla seuraava Miley. Minusta niiden pitäisi olla seuraava Selena, seuraava Demi... ja tehdä oma tiensä."

"Ihmiset katsovat mitä minä teen." Silti hän toteaa, että hänen pitää aina tehdä diili median huomionnin kanssa. "Negatiivisuuden laittamisen sijaan, olen ottamassa mahdollisuuden tehdä siitä positiivinen asia". Olostaan julkisuuden silmä Miley kertoo, että "se antaa mahdollisuuden olla mukana päätöksissä, niissä asioissa jota minä käyn läpi pienellä julkisuudella ja toivottavasti he auttavat ihmiset ulos elämistään."

Tähti kertoo myös, että hän on jo nyt valmistautumassa Teen Choice Awardseihin, jotka pidetään elokuun alussa. "Olen jo varannut asut", Cyrus sanoo. "Haluan olla todella erilainen.  Paljetit ovat todellakin hauskat minulle, mutta olen pääsemässä tavallaan yli paljeteista. Toivottavasti, voin luoda uutta muotia."