Sorry, en kerennyt eilen päivittelemään :(


Bolt tulee elokuviin Perjantaina ja eilen Miley ja John oli nähty lähtemässä Walt Disneyn studioilta Burbankista. Molemmat näyttivät hyvin sivistyneiltä viimeisten kosketusten jälkeen. Kuvat.

Miley oli myös Boltin lehdistötilaisuudessa. Kuvat.

Miley oli Total Reguest Liven finaalissa. Video. Video nauhoitettiin jo aikaisemmin. Hän ottaa kuvia itsestään kopissa.

Mileyn ja Mandyn uusi tunnus on MileyMandyTube, hakkeroijahan varasti edellisen salasanan.
"Olen niin pahoillani, mutta toinen sivu hakkeroitiin ja me aijjomme ladata kaikki videot uudelleen taas. Ole kärsivällinen, toivottavasti tämä ei tapahdu uudestaan. Rakastan teitä kaikkia."

Miley shoppaili Justinin kanssa The Grovessa sunnuntaina. Kuvat



Miley ja John olivat mukana Boltin ennakkoesityksessä, El Capitan teatterissa Hollywoodissa. Mileyn look oli hauska ja flirttimäinen, hänellä oli yllään punaharmaa minimerkko ja mustat korkkarit. Kuvat. Haastatteluvideo.


Miley kertoo E! Newsille:"Mitä tapahtui? Kuolinko minä, kuten benjihyppäämällä vai raivattiinko minut.. Mitä tapahtui tällä kertaa? Humaloitunut ajaja osui minuun! Ok, selvä. Odota. Mitä? Web-sivullani? Ei. Web-sivuni hakkeroitiin? Olen raksuttanut, aijjon, kuten pusuttaa heitä! Ellen DeGeneres Showssa (torstaina ilmestyy) Miley todisti taas olevansa elossa. "Olen hengittämässä, tsekkaa pulssini. Olen okei."

Tässä patka Elleniä, jossa Miley kertoo Justinista.

Ps. Mileyn Fly On The Wall on alkanut soimaan Radio Disneyllä.. Tuleekohan biisi pian NRJ:llekkin? :)