Heips! Olin jo suomentamassa tätä juttua, mutta sitten koko juttu olikin hävinnyt tiedostoistani, enkä nyt enää jaksaisi suomentaa sitä, kun nyt on jo niin paljon muitakin uutisia :s mutta voithan lukea sen englanniksi :) siinä Miley puhuu Nickistä, vartalostaan ja seksistä. Juttu on Seventeenistä.

Miley antoi Mandylle paidan, joka hänellä nähtiin yllään vuoden alussa, kun hän oli kaupungilla vanhan parhaan ystävänsä, Leslie Pattersonin kanssa. Katso tästä kuvat

Miley vieraili Radio Disneyllä. Kuuntele haastattelut täältä

Tässä 12 uutta kuvaa Seventeenin photoshootista - mukana myös Mandy ja alussa kaksi vähän erilaisempaa kuvaa mitä nuo aikaisemmat olivat, mustavalkoiset kuvat Mileystä, aivan ihania!

Miley kysyi Disneylandin sulkeutumisesta 5.10.
Hannah Montana diiva Miley Cyrus kysyi Disneylandista teemapuiston sulkemista 5.10, joten hän voisi bilettää ystäviensä, kilpailun voittajien ja fanien ketkä maksavat 250 dollaria kanssa.
Miley  myös sovitteli Youth Sevice American kanssa tarjouksia, ketkä ovat olleet vapaita töistään yhteistyölle. Disneylandin tapahtumaa kutsutaan nimellä Miley's Sweet 16 - Share the Celebration ja liput tulevat myyntiin 30.8.


Miley haluaa lyödä lyttyyn auton
OceanUP uutisoi näin "Miley Cyrus uudesta autostaan: Todellakin haluan saada jotakin pahaa tielle"
Maailmanlaajuinen ilmestys Miley Ray Cyrus haluaa hänen 16-vuotisjuhliinsa uuden auton, jonka hän löisi lyttyyn Disneylandissa. Hän kertoi Radio Disneylle, "Minä todellakin haluan saada jotakin pahaa aikaan tiellä. Sen pitää olla tarpeeksi isoa kaikille ystävilleni ja pelottaa kaikki autot pois luotani. Olen hyvä ajaja, mutta huolehdin vain jokaisesta muusta!" Miley, joka oikeastaan täyttää 16 marraskuun 23. päivä haluaa myös Wii Fit-pelin Nintendo Wii-konsolille ja koiranpennun.
Hänen 5.10 Disneyland bashissa hän sanoi; "Yleensä kaikki ovat pukeutuneet heidän 16-vuotisjuhliinsa. Minä en. Minä aijon olla valmiina saamaan vettä päälleni ja valmiina hulluihin laitteisiin. Kaikki mitä haluan tehdä kaiken aikaa, on mennä laitteisiin.

Lucas Till kertoo Mileystä ja hänestä
Hannah Montanan kolleega Lucas Till chattaili Tiger Beatin kanssaan hänen 'silmänräpäyksessä tapahtuneesta kemiastaan' Miley Cyruksen kanssa ja kuinka Miley opetti hänelle 'liikkeet' ja muita yksityiskohtia.
Oletko sinä ja Miley ystäviä oikeassa elämässä?
- Tapasimme koe-esiintymiseni aikaan ja meistä on tullut todella hyviä ystäviä siitä lähtien. Hän on todella hauska ja rakastaisin todella sitä, jos saisin tehdä toisen leffan hänen kanssaan.
Tapahtuiko se ihan heti?
- Se todellakin oli silmänräpäyksessä tullut kemia. Olin hermostunut aluksi, mutta hän oli täynnä energiaa ja se auttoi minua saamaan hermostuneisuus pois.
Kerro meille jotain hahmostasi.
- Minun roolini on Travis Brody. Hän on yksi Miley Stewartin lapsuuden ystävistä ja hän on cowboy. He yrittävät olla vain ystäviä, mutta he tajuavat olevansa vähän enemmänkin kuin sitä.
Kuinka kauan kesti oppia koreografia?
- Olen todella huono tanssimaan, mutta Miley opetti askeleet minulle. Minulla kesti tunti oppia kaikki liikkeet.
Kerro meille joku fakta Mileystä, jonka vain sinä tiedät.
- Minä en ajattele, että hän tykkäisi paljoa vuorosanojen harjoittelemisesta, mutta enhän minäkään.