Heiii. Ilmoitusluontoista asiaa; Tagi ei toimi jostain syystä. Ainakaan minulla : O
uusi lay vaihtuu pian, sen on vain temporary, eli väliaikainen, sillä se on aika ruma (minun tekemäni)

Skannaukset:
Bliss
OK

Uuden IHANAT! Seventeen-lehden photoshoot kuvat ovat ilmestyneet! Tsekkaa ihmeessä! Miles on tosi nättiii <33

                                                                                                    

Ja sitten taas on juttua Nileystä. Kaikkia emme ole kirjoittaneet, mutta tämän päätin ottaa nyt. Nickin ja Mileyn seurustelua on arvuuteltu suuntaan ja toiseen, eikä oikeata vastausta tunnu kysymykseen löytyvän: Välillä väitteet kiistetään ja välillä ne ovatkin totta. Huhhuh. Nyt Miley on sanonut että he ovat deittailleet. Tiedä häntä. Tässä kuitenkin pieni osa artikkelista, jonka löysin:

"Nick ja minä rakastimme toisiamme", Miley sanoo Seventeen lehdessä. "Vieläkin rakastamme, mutta me olimme rakastuneet toistemme kanssa. Kahden vuoden ajan hän oli periaatteessa minun 24/7. Mutta oli vaikeaa pitää se piilossa ihmisiltä. Riitelimme paljon, eikä se ollut oikeasti hauskaa."
Cyrus sanoo, että se oli rakkautta ensisilmäyksellä: "Meistä tuli tyttö- ja poikaystävät sinä päivänä kun tapasimme. Hän oli vieraana nähdäkseen minut ja hän oli kuin 'Minusta olet kaunis ja pidän sinusta todella paljon' ja minä olin kuin 'Herranjestas, minä pidän sinusta tosi paljon.'"
Ja kuten suurin osa teineistä rakastuneena (he olivat vain 15-vuotiaita) Miley ei ottanut eroa hyvin. Hän sanoo, että hän "meni tähän outoon masennukseen" ja "parkui" kuukauden. Päivänä jolloin he erosivat, Miley värjäsi hiuksensa mustiksi, koska Nick piti tämän raidoista Mileyn hiuksissa.
"Olin kuten, haluan nyt mustat hiukset - en halua näyttää nätiltä; halusin näyttää kovaa sisintäni.", Miley muistaa. "Olin kapinoimassa kaikkea, mitä Nick halusi minun olevan vastaan. Ja sitten olin kuten, minun pitää olla oma itseni nyt ja tajuta kuka oikein olen."

Loppu artikkelista täällä ja "Mileyn ja Nickin salainen rakkaus"-video täällä.